Pasję do robótek ręcznych lub, co brzmi poważniej i bardziej „światowo”, do rękodzieła artystycznego odkryłam w sobie poszukując zajęcia po wyłączeniu się z aktywnej pracy zawodowej i przejściu na emeryturę. Znalazłam miejsca i ludzi, którzy to robią. Nauczyłam się wiele, poznałam przybory i materiały, czytam i gromadzę „literaturę” i co widać doszło do tego, że postanowiłam podzielić się moimi doświadczeniami. Anita

środa, 15 kwietnia 2009

Kurs - Koronka w Krynicy Zdrój

Zapraszamy na kurs techniki frywolitkowej i haftu wstążką prowadzony przez

Panią Anię Baranowicz.

Jest to kurs w cyklu spotkań i warsztatów organizowanych corocznie prze firmę „Wojtek” w czasie Festiwalu Haftu, Koronki i Rękodzieła Artystycznego w Łodzi.

Patronem kursu jest Pensjonat JAWOR w Krynicy Zdrój i Fabryka Nici ARIADNA .

Termin:

29-31 maja 2009 (ostatni weekend maja)

Miejsce kursu:

Krynica Zdrój 33-380

Ul. Czarny Potok 39

Pensjonat JAWOR

www.jawor.org

Cena: 390,- zł (trzysta dziewięćdziesiąt złotych)

Zawiera:

- 15 godz. zajęć praktyczno-teoretycznych dostosowanych do indywidualnych potrzeb tj. dla początkujących lub zaawansowanych i w jednej z proponowanych technik lub obydwu

- wszystkie przybory i materiały niezbędne do nauki

- pełne wyżywienie

- 3 noclegi w pokojach 2 i 3 osobowych /z łazienkami/

- wieczór z atrakcjami przy ognisku lub kominku

Uwaga : Koszt pobytu osoby towarzyszącej (nie biorącej udziału w szkoleniu) 195,-zł

Dojazd do Krynicy we własnym zakresie.

Kontakt, zapisy i dodatkowe informacje:

Anita Szcześniewska

Tel. 601 378 874

Tel. 44 61 66 133

Mail: anita.szczesniewska@grun.pl

Blog: koronkownia@blogspot.com

Anna Baranowicz

Tel. 515 15 49 46

Mail: annabaranowicz@poczta.fm

Zapraszamy serdecznie – Liczba miejsc ograniczona

Wpłat prosimy dokonywać na konto: mbank nr 70 1140 2004 0000 3602 2562 4883 z dopiskiem Koronki Anita. O przyjęciu decyduje kolejność wpłat. Wystawiamy faktury.

Pozdrawiamy A.Baranowicz A.Szcześniewska

1 komentarz:

  1. piękne te hafty ja taż chętnie bym pojechała na kurs .Ja tez mam swojego bloga ruminianka blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń