Pasję do robótek ręcznych lub, co brzmi poważniej i bardziej „światowo”, do rękodzieła artystycznego odkryłam w sobie poszukując zajęcia po wyłączeniu się z aktywnej pracy zawodowej i przejściu na emeryturę. Znalazłam miejsca i ludzi, którzy to robią. Nauczyłam się wiele, poznałam przybory i materiały, czytam i gromadzę „literaturę” i co widać doszło do tego, że postanowiłam podzielić się moimi doświadczeniami. Anita

poniedziałek, 31 sierpnia 2009

Wystawa DMC

Wspominałam już o tym. Jest to przede wszystkim Konkurs o nazwie INSPIRUJEMY KOLOREM. Idea i hasło konkursu ma promować kolorowe i w wielu rodzajach muliny firmy DMC. Skierowane są zatem do osób haftujących haft krzyżykowy lub płaski np cieniowany. Bardzo podoba mi się ten rodzaj haftu i może kiedyś coś takiego popełnię. Tym razem jednak postanowiłam ćwiczyć technikę koronki klockowej,efekt jest daleki od ideału ale wysłałam.


Zrobiłam to oczywiście z nici DMC - Cebelia 30 kolor-blanc.
Może organizator znajdzie kategorię aby przyjąć moją pracę do konkursu, mimo iż nie jest kolorowa. Na pewno jest "na temat" bo to LOGO firmy DMC.
Wystawa pokonkursowa będzie w dniach 10 paźdz.-10 listop. br w Muzeum Włókiennictwa w Łodzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz